Tonny Nymann Skrevet July 1, 2015 Rapporter Share Skrevet July 1, 2015 Så ligger der nye legesager på LK hjemmeside Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret July 1, 2015 Rapporter Share Besvaret July 1, 2015 uhmmmm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret July 1, 2015 Rapporter Share Besvaret July 1, 2015 Er det en joke :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret July 1, 2015 Rapporter Share Besvaret July 1, 2015 Henrik Se her -> http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret July 2, 2015 Rapporter Share Besvaret July 2, 2015 Har opgraderet både FW og Visual - tilsyneladende uden problemer.Under opgraderingen af Visual blev jeg spurgt om jeg ville slette gamle Visual projekter ( anbefalet),men det sagde jeg NEJ til - selv om det var anbefalet ( Kylling ? ). Jeg var bekymret for at det gik ned og så havde jeg kun back up på en USB pind at støtte mig til.Nu er det opgraderet og det virker stadig - her til morgen.Go' sommer Mvh. Jørgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret July 2, 2015 Rapporter Share Besvaret July 2, 2015 Endelig, hvordan kører den nye firmware?visual? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Carsten L. Besvaret July 2, 2015 Rapporter Share Besvaret July 2, 2015 Understøttelse af nye lux- og fugtsensorer..... Så mangler vi bare de fysiske produkter..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret July 3, 2015 Rapporter Share Besvaret July 3, 2015 Det er jo næsten ligesom juleaften..... :D :D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret July 4, 2015 Rapporter Share Besvaret July 4, 2015 Den ny FW ser ud til at være OK - der har ikke været nogen problemer i 2 dage.Ny Visual software er meget hurtigere end den gamle; ved brug af admin og serviceview går den påmeget hurtigere end den forrige version.Så hos mig en opgradering, som kan anbefales. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 5, 2015 Rapporter Share Besvaret July 5, 2015 Miraklernes tid er ikke forbi endnu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret July 5, 2015 Rapporter Share Besvaret July 5, 2015 Understøttelse af nye lux- og fugtsensorer..... Så mangler vi bare de fysiske produkter..... Da de nuværende temp. sensor kom med i Visual gik der såvidt jeg husker over 1 år, før de fysiske produkter blev produceret i andet en prototyper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret July 26, 2015 Rapporter Share Besvaret July 26, 2015 Min bliver ved med og stå sådanne hvorfor??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret July 26, 2015 Rapporter Share Besvaret July 26, 2015 Har du prøvet at slukke og tænde for strømmen til controlleren ? Husk at tage batteribackup fra også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret July 26, 2015 Rapporter Share Besvaret July 26, 2015 Arrig det hjalp tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts