liberalis Skrevet July 14, 2014 Rapporter Share Skrevet July 14, 2014 HejJeg kunne godt tænke mig at køre ringeklokken ind over vores ihc anlæg. Og når man trykker på ringetrykket, skal der afspilles en kort lyd (sample, f.eks. mp3, wav mm).Er der nogen af jer der mon ved hvordan det kan laves?Ude ved døren hvor ringetrykket skal sidde, må det godt være meget diskret, ligesom de ringetryk der normalt følger med ringeklokker.Venlig hilsenLars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 14, 2014 Rapporter Share Besvaret July 14, 2014 Du kunne bruge et IHC wireless tryg, med ringe tangenten. Det gjorde jeg indtil jeg fik min doorbot. Du kunne koble den sammen med noget lydafspilning via Mikkels IHC captain. http://jemi.dk/ihc/ Så Raspberryen spillede en mp3 når du klikker på trykket Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
liberalis Besvaret July 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 14, 2014 Tak for tippet. Har du koblet din doorbot til ihc anlægget - er det muligt? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter H. Hansen Besvaret July 15, 2014 Rapporter Share Besvaret July 15, 2014 Hej. Følger lige med i tråden, da jeg længe har ledt efter et wireless dørtryk til IHC. Findes det i det hele taget?? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 15, 2014 Rapporter Share Besvaret July 15, 2014 Ja har koblet dem sammen, Doorboten har en udgang, der passer på IHC indgangen.(trådet) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
liberalis Besvaret July 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 15, 2014 Peter: jeg tror desværre ikke det findes (har selv ledt længe efter sådan en). Eneste mulighed hvis det skal være trådløs er et ringetryk og et wireless indbygnings input men det er en ret klodset løsning da man derved har den siddende udenfor døren. Utroligt der ikke findes en løsning til det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 16, 2014 Rapporter Share Besvaret July 16, 2014 Jeg havde altså bare at alm. wireless 2 knaps tryk siddende, det overlevede både regn og frost. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts