Philip1354922308 Skrevet February 20, 2014 Rapporter Share Skrevet February 20, 2014 Jeg leder efter en måde hvorpå det tidsstyret kan for programmeres til at min udendørsbelysning slukker og tænder ved sol opgang/nedgang. Hvordan gøres det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 Status for forum update: Vi køre faktisk på seneste version af forum softwaren men der er en bug med IE 11. Jeg har prøvet en "hotfix" der skulle hjælpe men da jeg ikke selv bruger IE 11 så må I gerne melde tilbage om det virker eller ej. Husk lige at rense jeres IE 11 cache inden.... :-) Gert Kjerslev 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 20, 2014 Rapporter Share Besvaret February 20, 2014 Hej Phillip, og velkommen til IHC-user.dk Prøv at søge/læse lidt af indlægene i forummet. Det er faktisk forum regel nr. 2, inden man spørger. Men svaret finder du i downloadsektionen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Philip1354922308 Besvaret February 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 20, 2014 Tak for ledetråden, jeg fandt en funktionsblok der simulere skumring. Så er mit næste spørgsmål er den med variabel tid så den følger året eller den med fast tidspunkt. Jeg ville gerne have én til hele året..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret February 20, 2014 Rapporter Share Besvaret February 20, 2014 Var det den her du fandt? : http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/7-sol-op-og-nedgang/ I beskrivelsen står der: En FB der simulerer skunmringsrelæ, og tilpasser sol op/nedgangstiderne efter årstiderne. Så mon ikke den kan løse din opgave Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 21, 2014 Rapporter Share Besvaret February 21, 2014 Ja jeg kan desværre stadig ikke lave copy/paste med ie11 her i forummet. Temmelig irriterende faktisk Ellers havde jeg også lavet et link. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 21, 2014 Rapporter Share Besvaret February 21, 2014 Ja er det ikke snart på tide at forum ejeren får opdaterer softwaren. Som jeg har skrevet, så er der andre fora der benytter samme software, som ikke har problemet. Temmelig irriterende at man skal starte Chrome op for at deltage her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 Jo, det er vis ved at være tid til en opgradering. Jeg vil prøve at få det gjort i weekenden. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 Tusind tak! :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 Og "stille" uret i fomummet så det ikke er en time bag efter ;-) ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 Og "stille" uret i fomummet så det ikke er en time bag efter ;-) ?Det får jeg også rettet... :-) Skulle passe nu... Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 "Status for forum update: Vi køre faktisk på seneste version af forum softwaren men der er en bug med IE 11. Jeg har prøvet en "hotfix" der skulle hjælpe men da jeg ikke selv bruger IE 11 så må I gerne melde tilbage om det virker eller ej. Husk lige at rense jeres IE 11 cache inden.... :-) "Copy/paste virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4151-tændsluk-udendørs-sol-opned/Link virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 "Skrevet i dag, kl. 16:17"Og ur virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 "Skrevet i dag, kl. 16:17"Og ur virkerOg svar virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 26, 2014 Rapporter Share Besvaret February 26, 2014 Og svar virkerOgså fra ipad. Dejligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Philip1354922308
Jeg leder efter en måde hvorpå det tidsstyret kan for programmeres til at min udendørsbelysning slukker og tænder ved sol opgang/nedgang.
Hvordan gøres det?
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts