Rune Aggebo-Jørgensen Skrevet February 11, 2014 Rapporter Share Skrevet February 11, 2014 Hej med jer. Vil gerne høre om der er nogle som har erfaring med tyske Jarolift motorer? se link. De skriver der er 10 års garanti og over 1 mio. solgte enheder http://www.jalousiescout.de/Rolladenmotor/Rohrmotor/Hersteller/Jarolift Pft Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niknak-dk Besvaret February 11, 2014 Rapporter Share Besvaret February 11, 2014 Jeg bruger dem til mine gardiner. Har 10 stk. og det kører bare Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 12, 2014 Rapporter Share Besvaret February 12, 2014 Spændende. Hvilke gardiner passer motorerne til, passer de til standard rullegardiner? Jeg overvejer at starte ud med at sætte 3 stk op i min garage for at teste dem af.Og passer motorerne ind i de billige rullegardiner fra Jysk? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rune Aggebo-Jørgensen Besvaret February 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2014 Jeg bruger dem til mine gardiner. Har 10 stk. og det kører bare Interessant. De styres med 230V ikke? Hvordan styrer du dem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niknak-dk Besvaret February 12, 2014 Rapporter Share Besvaret February 12, 2014 Jeg bruger rullegardinerne fra jysk. Eller jeg bruger ophænget og stoffet.Motoren passer ikke ind i den stang fra jysk, den er for lille.Man skal bestille en med fra Tyskland da det også er den som gør at der er endestop.Jeg styrer dem fra 230v output igennem et skifte relæ, så er jeg sikker på at der ikke kommer spænding på op og ned samtidig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 12, 2014 Rapporter Share Besvaret February 12, 2014 Aha. Hvilken motor af dem bruger du? Har de ikke en 24V model? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rune Aggebo-Jørgensen Besvaret February 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2014 Hvordan med montering. Har du indbygget dem eller hænger de frit. Hvad vil du skyde diameteren til inkl stof? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niknak-dk Besvaret February 13, 2014 Rapporter Share Besvaret February 13, 2014 Det er omkring 4,5 cm alt efter hvor meget stof der er omkring.Jeg er vedhæftet lidt billeder så i kan se hvordan det ser ud.Der ligger tomrør fra lysningerne op til lampestederne så ledningerne fra gardiner e er skjult. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rune Aggebo-Jørgensen Besvaret February 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 14, 2014 Super med billeder. Det var det næste jeg ville spørge om. Mht. Endestop vil det sige at du kan nøjes med et styresignal til skifterelæet? Altså hvis gardinet skal ned skiftes til ned og gardinet stopper selv selvom der forbliver spænding på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niknak-dk Besvaret February 14, 2014 Rapporter Share Besvaret February 14, 2014 Ja det vil det sige, jeg bruger dog 2 udgange ellers vil du kun have mulighed for at køre dem helt ned eller helt op.Hvis de fx skal køres halvt ned gøres det på tid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts