Jacob Nielsen1354922309 Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hej igen alle mand Jeg har lige et teknisk spørgsmål vedr. kabel betegnelser i visual 2. Er der et bestemt system man følger som det der er lagt i bolig pakken(eks. på kabel+E-WST1)? Vh Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 1, 2013 Rapporter Share Besvaret August 1, 2013 Prøv at læse dokumentationen http://www.lk.dk/download/ihc-bolig/IHC-Bolig-Schematic.zip http://www.lk.dk/download/Diverse/IHC_Installatoermappe.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2013 Hej Tak for indlæg. Det ser ud til, at det er en standart de opfylder, men denne standart skal man så købe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Jeg har kikket på de indsatte link og tænker om man ikke må kalde kabler osv andre ting, som måske er mere logisk i mit hoved? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 9, 2013 Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Jo da. Bare det er mærket op og dokumenteret. Der er ikke noget lovkrav om at man skal følge et bestemt system eller standard, så du kan godt lave dini egen. (Det har jeg også gjort.) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 OkayPå visual1 systemet have jeg meget opfindsomt kaldt kablerne fra tavlen TK-x(7 leder) efterfulgt af den farve den løber ud i det næste kabel(3 eller 5) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 En anden ting i denne forbindelse jeg har tænkt på, og det er, hvad skal alt det dokumentation bruges til? Jeg har endnu ikke oplevet at få det med et hus i en handel? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret August 10, 2013 Rapporter Share Besvaret August 10, 2013 En anden ting i denne forbindelse jeg har tænkt på, og det er, hvad skal alt det dokumentation bruges til? Jeg har endnu ikke oplevet at få det med et hus i en handel?Dokumentationen ligger som regel i Visual projektet, i controlleren, og er uundværlig når installationen er bare nogenlunde omfattende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Nielsen1354922309
Hej igen alle mand
Jeg har lige et teknisk spørgsmål vedr. kabel betegnelser i visual 2.
Er der et bestemt system man følger som det der er lagt i bolig pakken(eks. på kabel+E-WST1)?
Vh Jacob
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts