Clemen Skrevet February 2, 2013 Rapporter Share Skrevet February 2, 2013 Hej. Jeg har brugt regnvejrsdagene til at lege lidt med IHC appen på ipad, og er kommet frem til følgende resultat Er selv ret godt tilfreds, har et par enkelte små ændringer til min næste version. Ole og Studsgaard 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret February 2, 2013 Rapporter Share Besvaret February 2, 2013 Det ser godt godt ud !Du har brugt Google SketchUp? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 2, 2013 Ja har tegnet i Google Sketchup, og så er det hele sammensat i photoshop Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 4, 2013 Rapporter Share Besvaret February 4, 2013 Kæft det ser fedt ud! Det kunne NÆSTEN få mig til at købe en iPad, men mon ikke LK kommer med samme muligheder til Android?? Fedt hus iøvrigt micmouritzen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret February 6, 2013 Rapporter Share Besvaret February 6, 2013 Hej Clemen Du har tidligere (i en anden tråd) fortalt at iPod/iPad er dit primære interface til IHC betjening.Men hvordan har du monteret dem?Står de på et bord i en stand?EllerFast monteret på væggen?Eller...Fortæl, fortæl ... Gerne med billeder... Og er de indstillet, så de ikke går på lockscreen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Heino Poulsen Besvaret December 17, 2013 Rapporter Share Besvaret December 17, 2013 ville da lige give mit design med... jeg er ikke helt færdig med at tegne alt inventaren i rummende. starten er der da.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael_Bak Besvaret July 15, 2015 Rapporter Share Besvaret July 15, 2015 Hej Så har jeg også lige vedhæftet min ipad opsætning (Som kun er delvis færdig), Jeg har arbejdet et stykke tid med at få loggen ud på min ipad, jeg ville gerne se en log fra mit alarm funktionsblok, altså de 10 seneste alarmer mv. er der nogen som har en opskrift til dette ? Jeg syntes ikke og kan finde noget, men har læst nogle af jer har elmålere mv. så tænker det må være muligt ? Mvh. Michael.Ps. Håber i har en god ferie, med massere af IHC programmering Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts