Jeg har en Logitech Harmony One universal fjernbetjening.
Jeg er lidt i tvivl om det er smartest at købe den almindelige IR modtager eller B&O versionen, for lettest muligt at få den til at spille sammen med min universal fjernbetjening.
Jeg vil gerne slippe for at købe den originale IHC fjernbetjening, eller en B&O fjernbetjening, dermed har jeg ingen fjernbetjening som min universal fjernbetjening kan lære fra.
Jeg ved godt emnet har været oppe og vende nogle gange før, men det er snart nogle meget gamle tråde, og de fleste af dem synes jeg ikke rigtig der er nogle gode konklusioner på.
Spørgsmål
Kenth Jensen
Hej
Jeg skal til at indkøbe en IHC IR modtager.
Jeg har en Logitech Harmony One universal fjernbetjening.
Jeg er lidt i tvivl om det er smartest at købe den almindelige IR modtager eller B&O versionen, for lettest muligt at få den til at spille sammen med min universal fjernbetjening.
Jeg vil gerne slippe for at købe den originale IHC fjernbetjening, eller en B&O fjernbetjening, dermed har jeg ingen fjernbetjening som min universal fjernbetjening kan lære fra.
Jeg ved godt emnet har været oppe og vende nogle gange før, men det er snart nogle meget gamle tråde, og de fleste af dem synes jeg ikke rigtig der er nogle gode konklusioner på.
På forhånd tak for input
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
27
5
5
4
Popular Days
Jan 16
10
Jan 14
8
Jan 15
8
Dec 12
4
Top Posters For This Question
Kenth Jensen 27 posts
Mikkel Skovgaard 5 posts
Clemen 5 posts
Casper L 4 posts
Popular Days
Jan 16 2013
10 posts
Jan 14 2013
8 posts
Jan 15 2013
8 posts
Dec 12 2014
4 posts
Popular Posts
Clemen
Bestemt en løsning Mikkel, så er man heller ikke afhæning af at LK afleverer HEX koder (hvilket de sikkert heller ikke vil hjælpe med)
54 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts