yampa Besvaret May 8, 2013 Rapporter Share Besvaret May 8, 2013 Se:http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2088-web-baseret-ihc-remote/?p=24892 Nogle gange er det måske nemmere bare at benytte knappen ved døren til badeværelset om morgenen, end at skulle til at rode med først at finde en Ipad/mobil eller lign. starte en app. osv.osv.Det er nok bare mig der så render rundt med telefonen inden for rækkevidde :-)Syntes da den er tættere på mig end en hvilken som helst kontakt i huset.Så jeg vil da hellere have en meget mere fleksibel programmering/visualiserings platform til IHC, end skulle betjene mit anlæg på en kontakt på væggen hvor man ikke kan udvælge kunstner eller playlister visuelt f.eks Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 8, 2013 Rapporter Share Besvaret May 8, 2013 Jo jo. Det varer såmænd nok heller ikke så længe inden der ikke er kontakter ved dørene men hænger en tablet/Ipad.Et wireless tryk koster rask væk 500,- så der er ikke så langt til en tablet som jo fåes til u. 1.000,- yampa 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
yampa Besvaret May 8, 2013 Rapporter Share Besvaret May 8, 2013 Jo jo. Det varer såmænd nok heller ikke så længe inden der ikke er kontakter ved dørene men hænger en tablet/Ipad.Et wireless tryk koster rask væk 500,- så der er ikke så langt til en tablet som jo fåes til u. 1.000,-Ja, lige præcis det faktum illustrerer jo det vanvittige prisniveau LK prøver at fastholde, samtidig med at de efterhånden er gået totalt døde i produktudvikling og udvide mulighederne for anvendelse, når man sammenligner med løsninger fra andre lande/firmaer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 6, 2013 Rapporter Share Besvaret June 6, 2013 Ja, lige præcis det faktum illustrerer jo det vanvittige prisniveau LK prøver at fastholde, samtidig med at de efterhånden er gået totalt døde i produktudvikling og udvide mulighederne for anvendelse, når man sammenligner med løsninger fra andre lande/firmaer.For mit vedkommende er grunden til jeg vil styre Sonos lige dele sjov for at finde ud af det og muligheden for at lave en sluk alt som også stopper musikken. Morten Rude 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 14, 2015 Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 Tillader mig at genoplive en gammel tråd da den giver en den henvendelser fra folk via Google søgninger. Besøg http://jemi.dk/ihc/ for det nyeste Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts