Per Arild Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Hej.Er der nogen som ved hvordan man laver reset af LK kodetastatur. På andre tastaturer kan man på forskellige måder lave reset=tilbage til fabriksværdier, kan man det og hvordan? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 21, 2012 Rapporter Share Besvaret April 21, 2012 Det er ikke en dag siden spørgsmålet var oppe at vende. Nej, man kan ikke resette/låse et LK alarmtastatur op. Det skal tilbage til LK?Det står også i manualen. Hvis det bare var et spørgsmål om at kortslutte et par ledninger var der ikke meget sikkerhed over det. Og så stod det formentlig også i manualen. Men her står altså at hvis admin koden "glemmes" og tastaturet skal resettes kræver det indsendelse til LK. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Arild Besvaret April 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2012 Beklager hvis jeg har spurgt til noget som lige har været oppe, men svaret kom ikke frem når jeg søgte. Ja jeg har manualen og har set hvad der står. Det er ikke rigtigt hvad du skriver om sikkerhed. Mange F & P godkendte kodetastaturer kan resettes på den måde som jeg beskriver. Men det ser ud til LK vil holde den viden for sig selv ang. deres tastatur, øv øv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten G. Christensen Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Hej,Jeg har 3 kodetastaturer koblet sammen og har selvfølgelig glemt koden (Ingen kommentarer tak )Da jeg talte med LK idag, sagde han at såfremt jeg købte 1 nyt tastatur kunne jeg oprette en ny administrator kode og synkronisere til de andre. Det var billigere end at sende et kodetastatur ind og få nulstillet.Spørgsmålet er så hvordan gør jeg lige det i praksis?Skal jeg bare udskifte en af de tre med den nye, og når strømmen så er koblet til den, skifte administrator koden(ud fra at den må være LK standard fra fabrikken). Eller risikere jeg at de "2 gamle kodetastaturer" når at synkronisere den kode jeg har glemt til den nye?Eller skal det nye tastatur kobles på for sig selv, og så ændrer koden inden jeg sætter den sammen med de andre?Nogen der har en ide om den rette fremgangsmåde? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Jeg vil tro at koden kun synkroniseres når den ændres.Det er dog ikke noget jeg har prøvet.Du kan evt prøve at støve denne tråd op, hvor der er mindst 2 personer der har gjort det: Link Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Ja og er du fiks køber du et et sted på nettet hvor du har 14 dages returret, eller "låner" et hos den lokale elektrikker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Arild
Hej.Er der nogen som ved hvordan man laver reset af LK kodetastatur. På andre tastaturer kan man på forskellige måder lave reset=tilbage til fabriksværdier, kan man det og hvordan?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts