nutela Skrevet May 14, 2022 Rapporter Share Skrevet May 14, 2022 Hej jeg slås lidt med min computer. jeg har fint kontakt mid min controller i gennem ihc visula men med det samme jeg prøver java starter eller ihc starter kan jeg ikke få forbindelse. har en anden lidt ældre computer der køre det hele. nogle iderer til et flueben jeg måske bare skal fjerne?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret May 14, 2022 Rapporter Share Besvaret May 14, 2022 4 timer siden, nutela skrev: Hej jeg slås lidt med min computer. jeg har fint kontakt mid min controller i gennem ihc visula men med det samme jeg prøver java starter eller ihc starter kan jeg ikke få forbindelse. har en anden lidt ældre computer der køre det hele. nogle iderer til et flueben jeg måske bare skal fjerne?? Det virker mystisk. Får du nogen fejl beskeder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 15, 2022 Rapporter Share Besvaret May 15, 2022 Når det hele virker med en ældre computer tyder det meget på et Java problem. Tag et kig i nedenstående tråd. Der er par forslag til hvordan man løser java problemerne. Hvis du vælger løsningen med java starter hvad enten det er Mikkel's eller LK's så sørg for at bruge den seneste version. Der er også et tip om at den seneste Visual version skulle løse et problem med LK's java starter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 nutela Besvaret May 23, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 23, 2022 På 14.5.2022 at 22:43 , Mikkel Skovgaard skrev: Det virker mystisk. Får du nogen fejl beskeder? Hvis jeg bruger browseren med http...... kommer der at Der kan ikke oprettes forbindelse. bruger jeg din ihcstarter kommer der at den ikke kan hente data, det sjove i det er hvis jeg smider et usb kabel i kan jeg logge ind. her efter kan jeg hive usb kablet ud og logge ind i alle tingene med ip adressen, med de vil startes op med usb. ihc appen virker på lan siden men ikke wan. har tjekket java og TLS Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret May 23, 2022 Rapporter Share Besvaret May 23, 2022 7 timer siden, nutela skrev: Hvis jeg bruger browseren med http...... kommer der at Der kan ikke oprettes forbindelse. bruger jeg din ihcstarter kommer der at den ikke kan hente data, det sjove i det er hvis jeg smider et usb kabel i kan jeg logge ind. her efter kan jeg hive usb kablet ud og logge ind i alle tingene med ip adressen, med de vil startes op med usb. ihc appen virker på lan siden men ikke wan. har tjekket java og TLS Hvilken controller er der tale om ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 nutela Besvaret May 24, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 24, 2022 15 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Hvilken controller er der tale om ? 3,0 alt software er opdateret på computer og styring kan det være ip adressen? kan tilgå mange andre ting via web browseren men bare ikke min ihc. den er 192.168.1.120 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret May 24, 2022 Rapporter Share Besvaret May 24, 2022 3 timer siden, nutela skrev: 3,0 alt software er opdateret på computer og styring kan det være ip adressen? kan tilgå mange andre ting via web browseren men bare ikke min ihc. den er 192.168.1.120 Jeg har set lidt problemer med det - hvad sker der hvis du benytter https://192.168.1.120 i browser? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
nutela
Hej
jeg slås lidt med min computer.
jeg har fint kontakt mid min controller i gennem ihc visula men med det samme jeg prøver java starter eller ihc starter kan jeg ikke få forbindelse.
har en anden lidt ældre computer der køre det hele.
nogle iderer til et flueben jeg måske bare skal fjerne??
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts