Jakob Jensen Skrevet May 10, 2022 Rapporter Share Skrevet May 10, 2022 hej det er 1000 år siden jeg har indsat en ny funktionsblok som jeg har downloadet.. hvor finder jeg den mappe med egne blokke.. under min ihc control mappe har jeg ikke noget med funktionsblokk på forhånd tak for hjælpen jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 10, 2022 Rapporter Share Besvaret May 10, 2022 Mappen med egne blokke bliver slettet hvergang du reinstaller eller opgrader Visual. Hvis du kun har reinstalleret eller opgraderet 1 gang bør der ligger en backup af seneste FB'er under <IHC root>\IHC Visual\FunctionBlocks.backup. Backup'en overskrives også hvergang du reinstaller eller opgrader Visual så du vil aldrig have andet end de FB'er som blev installeret med seneste Visual installation og FB'erne fra den forrige Visual installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Jensen Besvaret May 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 10, 2022 ikke forstået... jeg har fået ny computer og installeret visual ... er der ingen mappe med ihc standard blokke i længere .. eller hvor finder jeg så et sted og putte en ny i.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret May 10, 2022 Rapporter Share Besvaret May 10, 2022 På vanlig LK maner er IHC standard blokkene ikke en del af standard blokkene i Visual. !!!!! Men de kan hentes på LK.dk Når du har hentet dem, opretter du, via stifinder, en ny mappe under de øvrige funktionsblokke og lægger dem deri. Til sidst skal du genstarte Visual, hvis den er åben. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Jensen
hej det er 1000 år siden jeg har indsat en ny funktionsblok som jeg har downloadet.. hvor finder jeg den mappe med egne blokke.. under min ihc control mappe har jeg ikke noget med funktionsblokk
på forhånd tak for hjælpen jakob
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts