PSD Skrevet May 21, 2009 Rapporter Share Skrevet May 21, 2009 Hej Forum Hvordan laver men en oneshot i IHC´en ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 knchristensen Besvaret May 21, 2009 Rapporter Share Besvaret May 21, 2009 Ved i Visual 2.60 at anvende blokken 4.13.a Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PSD Besvaret May 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 21, 2009 Hej.Tak for info...Hmmm...Måske forklarede jeg det så ikke ordenligt...Det jeg har brug for er en one-shot på positiv flange på en indgang.Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan jeg laver den.-- P Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 21, 2009 Rapporter Share Besvaret May 21, 2009 Hej PshdoKan du bruge denne her....?Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC ChefkonsulentIBITechnic ApS+45 7070 1656info@wihc.dkwww.wihc.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 21, 2009 Rapporter Share Besvaret May 21, 2009 Der er vis en fejl på forumet, da det ikke kan modtage zipx, det nye zip format..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 21, 2009 Rapporter Share Besvaret May 21, 2009 Så lykkes detFandt en ældre version af winzip og brugte den.....:-)Her er filen [file name=oneshot.zip size=2048]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/oneshot.zip[/file]oneshot.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 knchristensen Besvaret May 22, 2009 Rapporter Share Besvaret May 22, 2009 Hvorfor opfinde den dybe talerken 2 gang. Blok 1.1.02 kan ligeså godt anvendes.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 22, 2009 Rapporter Share Besvaret May 22, 2009 Hej,Fordi at han gerne ville se hvorledes at man lavede et oneshot og det er måske nemmere at overskue i min blok......:-)Ellers har du ret.....:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PSD Besvaret May 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 23, 2009 Hej forum, tak for jeres svar.Jeg har simpelthen ikke kendskab nok til de forskellige blokke, så jeg kan ikke overskue hvilken man kan bruge til hvad...Men jeg kan godt se at den FB1.1.02 godt ville kunne bruges.Men den blok som IBIT kom med er da bare genial til lige det formål...:-)Tusind tak... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 25, 2009 Rapporter Share Besvaret May 25, 2009 Takker.....:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret May 25, 2009 Rapporter Share Besvaret May 25, 2009 Hej AllanJa, den tog lang tid at greje...Tag lige at nedsætte pulstiden en kende (den skulle gerne virke når den er rødmarkeret :--(ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 26, 2009 Rapporter Share Besvaret May 26, 2009 Hej ABOJa, det er forresten rigtigt, den nye korte puls er jo 250msec, da controlleren i V2modellen er superhurtigt.....:-)Sorry gammel vane....Alle mine blokke er låst i RØD, da jeg så kan se om der har været nogen indeog pille i dem ved en "fejlretning"....:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PSD
Hej Forum Hvordan laver men en oneshot i IHC´en ??
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts