Frederik Boilesen Skrevet May 4, 2022 Rapporter Share Skrevet May 4, 2022 Hejsa. Jeg sidder og skal opsætte en simple styring af IHC alarm, bestående af en række magnetkontaktsæt, og et kodetastatur og interne lydgivere. Jeg kan umiddelbart godt lure hvordan jeg kobler en sluk alt funktion til min tilkobling af alarmen, og kan også godt lure hvordan jeg sætter mine magnetkontaktsæt til at aktivere mine lydgivere. Men jeg kunne jo godt tænke mig, at når kommer hjem, kobler min alarm ud, at jeg evt. kan åbne et vindue uden bulder og brag. - hvordan kringler jeg lige den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret May 5, 2022 Rapporter Share Besvaret May 5, 2022 Hvis du har monteret og programmeret korrekt, så burde det virke direkte ud af funktionsblokken. Prøv evt. at vedhæfte dit program. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts