Torben From Jensen Skrevet May 18, 2009 Rapporter Share Skrevet May 18, 2009 Hej Jeg er ny IHC bruger og har nogle problemer med at få programmeret en hjemmesimulering.Mit problem er at jeg ikke ved hvilke udgange jeg skal binde det er jo kun tænd puls og sluk puls og udgange til konstant lys.Er der nogen der kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Torben From Jensen Besvaret May 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 24, 2009 kan det passe der ikke er nogen der kan hjælpe eller skal i bruge programmet?På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret May 25, 2009 Rapporter Share Besvaret May 25, 2009 Nej, det kan da ikke passe. Men ja, programmet vil hjælpe. Eller i hver fald hvis du vil fortælle hvilken funktionsblok du bruger. Er det den som downloades her på siden? Så følger der så vidt jeg husker en beskrivelse med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 25, 2009 Rapporter Share Besvaret May 25, 2009 Hej,Tænd og sluk pulser forbinder du til de funktionsblokke på indgangssiden, som du ønsker at overstyre med hjemmesimulering og altså ikke direkte til udgangen.....:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Torben From Jensen Besvaret May 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 Hej AllanDet hjalp tak for hjælpen, mit problem er nu at udgangene trækker godt nok men de slukker ikke efter timeren er udløbet, nogen der kan sige mig hvad jeg har overset?Program vedhæftet.På forhånd tak. [file name=Hjemmesimulering-684b2c1586160e867eaf6436b3b200cd.vis size=201163]http://website.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Hjemmesimulering-684b2c1586160e867eaf6436b3b200cd.vis[/file]Hjemmesimulering-684b2c1586160e867eaf6436b3b200cd.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 28, 2009 Rapporter Share Besvaret May 28, 2009 Det er fordi at du ikke har et skumruingsrelæ på dit system.....:-)Og skumringsrelæindgangen er default ON, som om at det er mørkt.Ændre indstillingen til "Sluk ubetinget" eller sæt et skumringsrelæ på systemmet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Torben From Jensen
Hej Jeg er ny IHC bruger og har nogle problemer med at få programmeret en hjemmesimulering.Mit problem er at jeg ikke ved hvilke udgange jeg skal binde det er jo kun tænd puls og sluk puls og udgange til konstant lys.Er der nogen der kan hjælpe?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts