Jens Chr. Jensen Skrevet April 25, 2022 Rapporter Share Skrevet April 25, 2022 Hvorledes resetter man en 2.7 controller totalt, jeg havde for år tilbage et lille stykke software til dette, men kan ikke finde det. På forhånd tak Jens Chr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 26, 2022 Rapporter Share Besvaret April 26, 2022 Du kan jo prøve at søge lidt her på sitet og så finder du: Du skal muligvis også have fat i en gammel firmwareloader som du også kan finde i download sektionen: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Chr. Jensen Besvaret May 6, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 6, 2022 Tak for hjælpen, det var lige det jeg manglede. (Havde søgt herinde, bare ikke rigtigt formuleret) God weekend Jens Chr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Chr. Jensen
Hvorledes resetter man en 2.7 controller totalt, jeg havde for år tilbage et lille stykke software til dette, men kan ikke finde det.
På forhånd tak
Jens Chr.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts