hbi Skrevet April 16, 2022 Rapporter Share Skrevet April 16, 2022 Har defineret og linket flere enum fra visual til scenedesign. Desværre vises enum indholdet ikke i sceneview, er bare blank. Hvorfor ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 16, 2022 Rapporter Share Besvaret April 16, 2022 Pas, jeg har aldrig oplevet problemer med det, og du har selvfølgelig sendt scenedesign projektet til controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 hbi Besvaret April 16, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2022 Ja, scenedesign projektet er sendt til controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 18, 2022 Rapporter Share Besvaret April 18, 2022 Nu skriver du ikke hvad du har lavet, men jeg plejer at gøre sådan. Trækker et "Visnings element" ind i feltet. Vælger "Funktioner" i venstre side. Finder den enum jeg skal bruge. Første indtrækning med "Få elementet til at reflekterer ressourcens status". Anden indtrækning med "Tilføj ressource til element menu". Gem på controller og test i SceneView. Hvis det ikke virker, bliver du nødt til at give nogle flere oplysninger om bla. controller HW og FW og meget gerne vedhæfte både din X.vis og X.icz fil. Venligst Henning hbi 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 hbi Besvaret April 20, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2022 Jeg gør som du har beskrevet pkt. 1-4 (evt 1-5). Jeg har mange 'gamle' enums som holdt op med at blive vist for +5 år siden og har nu tilføjet en række nye som heller ikke virker. De vises på sceneview indtal alle elementer er opdateret og er derefter blanke selvom enum har et indhold. IHC controller: HW 6.1 FW 2.7.220 Hilsen Helge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
hbi
Har defineret og linket flere enum fra visual til scenedesign. Desværre vises enum indholdet ikke i sceneview, er bare blank. Hvorfor ?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts