Lawson Skrevet March 25, 2022 Rapporter Share Skrevet March 25, 2022 Hej. Jeg har et problem med at logge ind som administrator på min controller. Både via net og USB. Den skriver fejl bruger eller password. Jeg kan dog godt uploade program og redigere dette med den samme konto.,(admin, admin) Har forsøgt med java starter også. Kører windows 11. Vh Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret March 26, 2022 Rapporter Share Besvaret March 26, 2022 Mikkel's Javastarter burde kunne løse problemet, men ellers check nedenstående tråd. Der er nogle gamle krypterings protokoller som skal enables for at det virker. Detsværre er det lidt komplext da løsningen afhænger af kombinationen af din firmware version og Java version. Lawson 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 26, 2022 Rapporter Share Besvaret March 26, 2022 https://jemi.dk/ihc/starter/ Lawson 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lawson Besvaret March 27, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 27, 2022 Mange tak. Så kom jeg videre. Dejligt med kyndige folk /Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lawson
Hej.
Jeg har et problem med at logge ind som administrator på min controller. Både via net og USB.
Den skriver fejl bruger eller password.
Jeg kan dog godt uploade program og redigere dette med den samme konto.,(admin, admin)
Har forsøgt med java starter også. Kører windows 11.
Vh Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts