Birger Skrevet March 9, 2022 Rapporter Share Skrevet March 9, 2022 Jeg synes ikke jeg kan finde det det game DOS-program Termihc 1,3 på LK /Schneiders hjemmeside. Findes det ikke mere ? Er der en der har et råd til hvordan jeg får fat i den ? vh Birger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret March 10, 2022 Rapporter Share Besvaret March 10, 2022 Det ligger der såvidt jeg kan se fortsat samme med alt det andet IHC software, men det kræver login for at hente. Alle kan dog oprette et login på 5 min. https://www.lk.dk/mitlk/download-ihc-software/ihc-term/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret March 10, 2022 Rapporter Share Besvaret March 10, 2022 Det er ellers lige der, ved siden af de andre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret March 11, 2022 Rapporter Share Besvaret March 11, 2022 Hvis det er bare fordi at du vil ind og rette nogen indstillinger eller se status, skulle du også kunne bruge en almindelig terminal program, så som Putty, SecureCRT eller lignende. Her kan du dog ikke lave backup. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Birger
Jeg synes ikke jeg kan finde det det game DOS-program Termihc 1,3 på LK /Schneiders hjemmeside.
Findes det ikke mere ?
Er der en der har et råd til hvordan jeg får fat i den ?
vh Birger
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts