Lawson Skrevet March 4, 2022 Rapporter Share Skrevet March 4, 2022 Hej. Hvordan trækker jeg en rapport fra Visual3 ? Når jeg klikker på "printervenlig version" feks, sker der intet. Jeg sidder og laver program inden det skal ligges i controller. Ver1 til Ver3. Sidder med windows 10 og 11 og forsøger. På forhånd tak- Lawson Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 4, 2022 Rapporter Share Besvaret March 4, 2022 Hej Lawson Velkommen til IHC user. Du skal sandsynligvis godkende kørsel af scrips og ActiveX, får du ikke en popup nederst i skærmbilledet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret March 5, 2022 Rapporter Share Besvaret March 5, 2022 Prøv også at kigge på @Mikkel Skovgaard's dokumentations app. Det er væsentlig mere lækkert end LK's egen https://jemi.dk/ihc/docs/ Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lawson
Hej.
Hvordan trækker jeg en rapport fra Visual3 ?
Når jeg klikker på "printervenlig version" feks, sker der intet.
Jeg sidder og laver program inden det skal ligges i controller. Ver1 til Ver3.
Sidder med windows 10 og 11 og forsøger.
På forhånd tak-
Lawson
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts