DennisS Skrevet December 5, 2007 Rapporter Share Skrevet December 5, 2007 Jeg faldt lige over et sæt rettede funktionsblokke på LK's side.Måske er den en gammel nyhed, men de er daterede i 10. måned 2007, så lidt nye er de.Link til siden:http://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=920Men var det ikke en idé at de lå her til download, det kan da kun være i alles interesse Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret December 5, 2007 Rapporter Share Besvaret December 5, 2007 rigtig fin idé dennis.jeg får admin til at lægge det ind Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert Kjerslev Besvaret December 5, 2007 Rapporter Share Besvaret December 5, 2007 god idé, de \"nye\" FB'er er nu uploadet på sitet. Du er meget velkommen til selv at uploade FB og andet god.... :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
David Christiansen Besvaret December 27, 2007 Rapporter Share Besvaret December 27, 2007 Nu bruger jeg allerede korte pulser, og har haft lidt bøvl med det engang imellem.hvad skal jeg gøre for at bruge de nye rettede funktionsblokke?MvhDavid Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts