Flemming Andersen Skrevet February 7, 2022 Rapporter Share Skrevet February 7, 2022 Hej. Har fået ny Synology DS220+, der kører som kan Docker, er der nogen, som har det til, at kører i Docker, med IHC Binding 1.13, med en IHC Controller Hw6.2, har prøvet med forskellige OpenHab versioner, uden held. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 nXil Besvaret February 7, 2022 Rapporter Share Besvaret February 7, 2022 Hej. Jeg kører openhab i docker på en qnap uden nogle problemer. Har både kørt med hw 6.2 og IHC3. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming Andersen Besvaret February 8, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2022 7 timer siden, nXil skrev: Hej. Jeg kører openhab i docker på en qnap uden nogle problemer. Har både kørt med hw 6.2 og IHC3. Kan du fortælle, hvad version af docker openhab og IHC Binding, du bruger? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 nXil Besvaret February 8, 2022 Rapporter Share Besvaret February 8, 2022 13 timer siden, Flemming Andersen skrev: Kan du fortælle, hvad version af docker openhab og IHC Binding, du bruger? Ja jeg bruger docker version 20.10.7, hvor netværkskortet i containeren som kører openhab er i bridge mode. OpenHAB kører jeg pt. version 2.5.11, med IHC binding med samme version. Har dog også testet med openhab version 3.2.0 og binding med samme version. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming Andersen Besvaret February 9, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2022 12 timer siden, nXil skrev: Ja jeg bruger docker version 20.10.7, hvor netværkskortet i containeren som kører openhab er i bridge mode. OpenHAB kører jeg pt. version 2.5.11, med IHC binding med samme version. Har dog også testet med openhab version 3.2.0 og binding med samme version. Tak for hjælpen, fik det til, at kører med version 2.4.0 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Flemming Andersen
Hej.
Har fået ny Synology DS220+, der kører som kan Docker, er der nogen, som har det til, at kører i Docker, med IHC Binding 1.13, med en IHC Controller Hw6.2, har prøvet med forskellige OpenHab versioner, uden held.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts