Morten1354922249 Skrevet May 6, 2009 Rapporter Share Skrevet May 6, 2009 På hvilken hjemmeside kan man købe IHC i Englang.Jeg ved hvor man kan købe IHC-Net, men ikke IHC Control.Er der nogen der kan hjælpe?HilsenMorten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 26, 2009 Rapporter Share Besvaret May 26, 2009 Det blev trukket af marked i UK i 2008, efter 4 år....jeg tror at du får svært ved det, men jeg har stadigvæk nogle kontakter i =S= UKhvad søger du ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Frederik Larsen Besvaret May 27, 2009 Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 mwi skrev:På hvilken hjemmeside kan man købe IHC i Englang.Jeg ved hvor man kan købe IHC-Net, men ikke IHC Control.Er der nogen der kan hjælpe?HilsenMortenHej Morten,Jeg har selv haft held til at finde IHC på ebay.co.uk.Hvor har du fundet ihc-net?MvhFrederik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret May 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 Du kan IHC-Net (Lexcom Home) på denne side.Pund er i kurs ca. 8,60 og der skal tillægges engelsk moms 15% og fragt.http://www.intelligenthome.co.uk/HilsenMorten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Frederik Larsen Besvaret May 27, 2009 Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 mwi skrev:Du kan IHC-Net (Lexcom Home) på denne side.Pund er i kurs ca. 8,60 og der skal tillægges engelsk moms 15% og fragt.http://www.intelligenthome.co.uk/HilsenMortenHej Morten,Tak for linket, syntes dog ikke det virker meget billigere.Switchen koster 920kr ex.fragt og koster i dk 1249 ex.fragt.Ikke det vilde i forskel.Hvad har du købt der? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 27, 2009 Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 Hej Da jeg i sin tid var med til at prissætte IHC i UK, lå prisen ca 20% under detdanske markedet, så hvis man køber et helt system, kan der da være penge at spareMen hvorfor købe det i et markedet, hvor det er UDGÅET (IHC Control), så det kan købesbilligere i nabolandet sverige......?Husk dog at supporten/reklamationsretten kun er via Sverige og LK ikke forpligtettil at supportere et OEM Produkt, selvom at det kun er forpladen er deranderledes.....Hold dog nallerne væk fra Voicemodem fra udlandet - det virker IKKE i DK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret May 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 Hej FrederikKabel er der meget at spare på (selv med fragt)og connectorene koster ca. 25kr i stedet for 100kr i DK. Lexcom Audio kan du slet ikke købe i DK. Tavlerne er i metal og der kan være flere moduler i den.HilsenMorten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Frederik Larsen Besvaret May 27, 2009 Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 IBIT skrev:Hej Da jeg i sin tid var med til at prissætte IHC i UK, lå prisen ca 20% under detdanske markedet, så hvis man køber et helt system, kan der da være penge at spareMen hvorfor købe det i et markedet, hvor det er UDGÅET (IHC Control), så det kan købesbilligere i nabolandet sverige......?Husk dog at supporten/reklamationsretten kun er via Sverige og LK ikke forpligtettil at supportere et OEM Produkt, selvom at det kun er forpladen er deranderledes.....Hold dog nallerne væk fra Voicemodem fra udlandet - det virker IKKE i DKNu siger du sverige!Hvor kan man købe IHC i sverige? og hvad hedder det der? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret May 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 Det hedder ELJO. I tyskland hedder det også ELKO. I spanien Simon Vis og det har sikkert mange flere navne.HilsenMorten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret May 27, 2009 Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 Det nye fælles navn er ELKO Easy Living på IHCcheck out http://www.intelligenthouse.se/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten1354922249
På hvilken hjemmeside kan man købe IHC i Englang.Jeg ved hvor man kan købe IHC-Net, men ikke IHC Control.Er der nogen der kan hjælpe?HilsenMorten
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts