khjollund Skrevet January 18, 2022 Rapporter Share Skrevet January 18, 2022 Hvis jeg skal servicere flere versioner af controllere og med forskellige firmware versioner, skal jeg kunne køre "LK IHC Visual Viewer" software'n i flere forskellige versioner på min laptop. Nogen erfaringer med hvordan det nemt lader sig gøre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 18, 2022 Rapporter Share Besvaret January 18, 2022 Mener jeg havde det på min gamle laptop. De skal bare installeres i hvert sit Dir på disken, og ikke bare i det “default” som foreslåes. Så skulle du kunne starte den version du vil og derfra indlæse en IHC fil. For Windows kan kun linke filtypen til et af programmerne. khjollund 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
khjollund
Hvis jeg skal servicere flere versioner af controllere og med forskellige firmware versioner, skal jeg kunne køre "LK IHC Visual Viewer" software'n i flere forskellige versioner på min laptop. Nogen erfaringer med hvordan det nemt lader sig gøre.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts