andersaa Skrevet January 16, 2022 Rapporter Share Skrevet January 16, 2022 Jeg har flere af disse forsyninger, de er idag styret via dim switch. Jeg vil gerne have dem styre af en ihc multi led dæmper. Men hvordan er det med Dali klemmerne - skal det blot nu have det regulerede output fra dæmper ? Og skal der to klemmer med ~ markeringen fortsat have n/l ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret January 17, 2022 Rapporter Share Besvaret January 17, 2022 Jeg Er helt sikker på at du ikke kan dæmpe via daliklemmerne, da de styres enten via pushdim eller et egentligt dalisignal. Det er muligt at du kan dæmpe direkte på L-N klemmerne med en bagkantsdæmper, men det er jeg ikke sikker på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
andersaa
Jeg har flere af disse forsyninger, de er idag styret via dim switch.
Jeg vil gerne have dem styre af en ihc multi led dæmper.
Men hvordan er det med Dali klemmerne - skal det blot nu have det regulerede output fra dæmper ?
Og skal der to klemmer med ~ markeringen fortsat have n/l ?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts