Ritsmer Skrevet January 11, 2022 Rapporter Share Skrevet January 11, 2022 Har søgt i manual og her i forum. Er der en nem måde at slette alle de satte logpunkter på een gang i ServiceView? - eller skal man slette dem et-for-et - hvis man da ellers kan huske hvor man nu har sat dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 11, 2022 Rapporter Share Besvaret January 11, 2022 Desværre ikke, så det er én for én. Du kan se i loggen hvor de kommer fra, hvis der skulle være en enkelt eller to der smutter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ritsmer Besvaret January 11, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2022 Nej, det tænkte jeg nok. Havde en mærkelig fejl - og skød med spredhagl og oprettede 20-25 logpunkter - og dem ville jeg jo gerne af med igen. Løsning: Hentede projektet fra harddisken på min PC og sendte det igen til controlleren - kiggede derefter i ServiceView - og: alle logpunkter var væk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ritsmer
Har søgt i manual og her i forum.
Er der en nem måde at slette alle de satte logpunkter på een gang i ServiceView? - eller skal man slette dem et-for-et - hvis man da ellers kan huske hvor man nu har sat dem
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts