Steffen1989 Skrevet January 10, 2022 Rapporter Share Skrevet January 10, 2022 Er der en som kan hjælpe med at slå vores lysdæmper fra i spisestuen? Vi har Philips Hue, og det kan ikke rigtig finde ud af det når der er lysdæmper på, så vi skal have lavet det om så der kun kan tændes og slukkes på kontakten. Vi har fået det lavet i de andre rum, da vi er gået fra halogen til LED lamper, men vi har glemt og få det lavet i spisestuen også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Steffen1989 Besvaret January 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2022 Det skal siges at vi fik en elektriker til det sidste gang, men vi har adgang via en pc til programmet. Det er kodning der halter lidt... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret January 11, 2022 Rapporter Share Besvaret January 11, 2022 Det kan med stor sandsynlighed ikke "bare" laves via programændring, men skal laves af en elektriker inde i tavlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Steffen1989 Besvaret January 11, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2022 Det har jeg helt glemt, at det vist er sådan det hænger sammen. Ellers må jeg se om jeg kan få det over i en af de andre loftudtag. Det er ikke til at finde en elektriker i vores område som har helt forstand på det gamle IHC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts