zeiler Skrevet January 10, 2022 Rapporter Share Skrevet January 10, 2022 Hej Jeg har en 20 år gamel term controler og vil nu gerne have en ny, Hvad vil i andbefale skal jeg købe en helt ny 3.0 eller en brugt 2.0 6.1 - eller 6.2 Jeg har ikke brug for wireless men skal kunne bruge Lk app Hvad er de store forskelle på 2,0 6.1 og 2,0 6,2 og 3.0 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 10, 2022 Rapporter Share Besvaret January 10, 2022 Det kommer helt an på hvor mange penge du vil smide efter opgaven. En ny kontroller koster ca. 6.000 Kan findes til ca det halve i dba. En 6.2 controllere kan fint klare opgave, ja selv den gamle 6.1 kan flashes så den vil kunne benyttes. Specielt hvis slet ikke du benytter wireless eller varmestyring. Forskellen er primært intern ram og cpu kraft, ikke rigtig noget i funktionalitet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McBauer Besvaret January 10, 2022 Rapporter Share Besvaret January 10, 2022 Har lige købt en ny V3, men der er egentlig ikke rigtigt nogen god grund til ikke at købe en brugt V2 og spare 4-5k kr. på det. Jeg kunne bare godt lide at man kan sætte en Wifi-dongle i controlleren så der ikke skulle et patchkabel på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 zeiler Besvaret January 11, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2022 18 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Det kommer helt an på hvor mange penge du vil smide efter opgaven. En ny kontroller koster ca. 6.000 Kan findes til ca det halve i dba. En 6.2 controllere kan fint klare opgave, ja selv den gamle 6.1 kan flashes så den vil kunne benyttes. Specielt hvis slet ikke du benytter wireless eller varmestyring. Forskellen er primært intern ram og cpu kraft, ikke rigtig noget i funktionalitet. Hej Lars tusind tak for svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 zeiler Besvaret January 11, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2022 15 timer siden, McBauer skrev: Har lige købt en ny V3, men der er egentlig ikke rigtigt nogen god grund til ikke at købe en brugt V2 og spare 4-5k kr. på det. Jeg kunne bare godt lide at man kan sætte en Wifi-dongle i controlleren så der ikke skulle et patchkabel på. Tusind tak for svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Astronaut Besvaret January 11, 2022 Rapporter Share Besvaret January 11, 2022 On 1/10/2022 at 12:39 PM, zeiler said: Hvad er de store forskelle på 2,0 6.1 og 2,0 6,2 og 3.0 Det er kun version 3 controlleren der kan styre de nye 2 kanals dimmere. Det er min oplevelse at de er bedre end alle andre dimmere til IHC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
zeiler
Hej
Jeg har en 20 år gamel term controler og vil nu gerne have en ny, Hvad vil i andbefale
skal jeg købe en helt ny 3.0
eller en brugt 2.0 6.1 - eller 6.2
Jeg har ikke brug for wireless men skal kunne bruge Lk app
Hvad er de store forskelle på 2,0 6.1 og 2,0 6,2 og 3.0
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts