Jørgen Møllegaard Skrevet January 7, 2022 Rapporter Share Skrevet January 7, 2022 Hej, Er der nogle der har opdateret uden problemer ? Godt nytår. / Jørgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 7, 2022 Rapporter Share Besvaret January 7, 2022 Du bør og skal opdatere da de ældre versioner kan gøre den dør Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret January 7, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2022 18 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Du bør og skal opdatere da de ældre versioner kan gøre den dør Ok Mikkel-er det ikke med hensyn til FW versionerne det gør sig gældende. Det jeg forsøger at skrive er Visual 3 softwaren?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 7, 2022 Rapporter Share Besvaret January 7, 2022 Den nye Visual 3 software kom den 22 december. Jeg har hentet den, men ikke installeret. Jørgen Møllegaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret January 7, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2022 19 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Den nye Visual 3 software kom den 22 december. Jeg har hentet den, men ikke installeret. Ok, lad os høre når du har den installeret den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret January 8, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2022 12 timer siden, Jørgen Møllegaard skrev: Ok, lad os høre når du har den installeret den. Kommer den nye Visual 3 version 03.04.72 til at konflikte med Mikkels Java starter?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret January 8, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2022 Lige nu, Jørgen Møllegaard skrev: Kommer den nye Visual 3 version 03.04.72 til at konflikte med Mikkels Java starter?? Mener selvfølgelig IHC Starter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 9, 2022 Rapporter Share Besvaret January 9, 2022 23 timer siden, Jørgen Møllegaard skrev: Mener selvfølgelig IHC Starter Nej min IHCstarter burde virke med alle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 10, 2022 Rapporter Share Besvaret January 10, 2022 Det er kun Java Starter der er opgraderet i den nye Visual software, ikke andet, så hvis I ikke skal bruge det, er der ingen grund til at opdaterer. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jørgen Møllegaard
Hej,
Er der nogle der har opdateret uden problemer ?
Godt nytår.
/ Jørgen
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts