gerv Skrevet December 28, 2021 Rapporter Share Skrevet December 28, 2021 Jeg er ved at gå fra visual2 til visual3 og kan ikke finde FB 6.5 som bruges imod en Visonic/Powermax alarm. Er det muligt at kopiere FB 6.5 fra visual2 og bruge den i visual3? Generelt kan funktionsblokke frit bruges fra visual2 til visual3? På forhånd tak, Erik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret December 28, 2021 Rapporter Share Besvaret December 28, 2021 Ja det kan du fint gøre. Du kan bare gemme funktionsblokken også hente den ind i den nye Visual gerv 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 gerv Besvaret December 28, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2021 Tak for hurtigt svar, nu kan jeg fortsætte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
gerv
Jeg er ved at gå fra visual2 til visual3 og kan ikke finde FB 6.5 som bruges imod en Visonic/Powermax alarm.
Er det muligt at kopiere FB 6.5 fra visual2 og bruge den i visual3?
Generelt kan funktionsblokke frit bruges fra visual2 til visual3?
På forhånd tak, Erik
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts