henrik Skrevet May 3, 2009 Rapporter Share Skrevet May 3, 2009 Nu har jeg fået købt mig et lk kodetastatur som jeg vil bruge til alarm, og en el lås i døren.Men jeg kunne godt tænke mig at have en kode til at slå alarmen til/fra, en en kode til at låse døren op med. kan man dette.Eller hvis i har nogle andre gode forslag på hvad der er smart.Jeg tænker bare på at hvis man sætter alarmen, går en tur, kommer tilbage og taster sin kode alarmen slår fra og døren åbner, det er ok.Men hvis man så lige skal i postkassen og åbner døren, smækker den efter sig. ja så har man da et problem når man skal i igen, og taster sin kode så vil den jo bare sætte alarmen til.Håber dette giver bare lidt mening Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret May 4, 2009 Rapporter Share Besvaret May 4, 2009 Er det ikke at lave en knap inde for døren aktiver alarmen efter f.eks 1 min så man kan nå ud. Så skal du kun bruge kode til frakobling, skulle alarmen ikke være aktiv bliver den bare frakoblet igen når du låser døren op. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts