teammarvede Skrevet December 23, 2021 Rapporter Share Skrevet December 23, 2021 Hejsa Fik denne fejl da jeg skulle hente mit projekt fra controlleren:( Har googlet og forsøgt via xml validator men de fleste laver enten fejl eller skriver at filen er 100% ok. Nogen der kan hjælpe mig? project.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 25, 2021 Rapporter Share Besvaret December 25, 2021 Jeg har slettet 4 "defekte" links i dit program.. Det er alle i funktionsblokke i rummet Stort bad. Der var 2 stk på input Touch i FB. Spots, og så var der 2 stk på input Kip med timer i FB Varmtvand. (se vedhæftede billede). Vh. Torben project_1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 teammarvede Besvaret December 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2021 Tusind tusind tak for hjælpen:) Så kan jeg komme videre igen:) Vildt god service Torben Mvh Jimmi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
teammarvede
Hejsa
Fik denne fejl da jeg skulle hente mit projekt fra controlleren:(
Har googlet og forsøgt via xml validator men de fleste laver enten fejl eller skriver at filen er 100% ok.
Nogen der kan hjælpe mig?
project.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts