Det skete ved at min ihcbridge ikke kunne kommunikere med controlleren.
Så jeg prøvede at logge på den via administrator, og sende den et genstart.
Herefter kunne jeg ikke længere kommunikere med den (Den svarede på ping et minuts tid, så stoppede den, og lide efter svarede den igen et minuts tid.
Jeg kunne så se at controlleren stod og genstartede i loop).
Efter at have prøvet nogle forskellige ting så som at trykke på reset knappen, og taget ramkortet ud, så lyser den grønne lysdiode grønt næsten konstant (Slukker lige kortvarigt 1 gang i minuttet, og tænder så igen.
Sætter jeg usb kabel på, så kan jeg se at den står og afbryder/tilslutter forbindelsen ofte.
Firmware loader virker heller ikke.
Den husker hvad som var tændt inden den gik ned, men alle tryk er døde.
Spørgsmål
cis2131
Er der mon nogle som kan hjælpe her...
Min IHC 3 controller er gået ned.
Det skete ved at min ihcbridge ikke kunne kommunikere med controlleren.
Så jeg prøvede at logge på den via administrator, og sende den et genstart.
Herefter kunne jeg ikke længere kommunikere med den (Den svarede på ping et minuts tid, så stoppede den, og lide efter svarede den igen et minuts tid.
Jeg kunne så se at controlleren stod og genstartede i loop).
Efter at have prøvet nogle forskellige ting så som at trykke på reset knappen, og taget ramkortet ud, så lyser den grønne lysdiode grønt næsten konstant (Slukker lige kortvarigt 1 gang i minuttet, og tænder så igen.
Sætter jeg usb kabel på, så kan jeg se at den står og afbryder/tilslutter forbindelsen ofte.
Firmware loader virker heller ikke.
Den husker hvad som var tændt inden den gik ned, men alle tryk er døde.
Nogle bud?.
Claus
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts