Per-Michael Poulsen Skrevet December 15, 2021 Rapporter Share Skrevet December 15, 2021 Er der nogen der har indsigt nok til at kunne be-eller afkræfte om IHC controllere eller App's benytter Log4j modulet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret December 15, 2021 Rapporter Share Besvaret December 15, 2021 jeg er ved at undersøge det - men tror det ikke da er noget nyere - og deres web kører heller ikke apache. Men har endnu ikke fået skilt deres firmwares helt af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per-Michael Poulsen Besvaret December 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2021 OK, lyder interessant, jeg var mere efter om den skal af det store net og kun køre lokalt, selv om det nok ikke er det største hacker mål i verden. Så indtil videre lukker jeg portene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret December 16, 2021 Rapporter Share Besvaret December 16, 2021 1 time siden, Per-Michael Poulsen skrev: OK, lyder interessant, jeg var mere efter om den skal af det store net og kun køre lokalt, selv om det nok ikke er det største hacker mål i verden. Så indtil videre lukker jeg portene. Jeg ville aldrig stole på at smide en IHC Controller direkte ud på nettet men igen min foliehat kan også være ret stram EjvindHald 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per-Michael Poulsen
Er der nogen der har indsigt nok til at kunne be-eller afkræfte om IHC controllere eller App's benytter Log4j modulet?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts