Simon Thorsted Skrevet December 15, 2021 Rapporter Share Skrevet December 15, 2021 Hej Er der en der ved hvordan man aktivere et pir input fra Home assistent jeg har prøvet binery sensor / state on, men det bliver ikke sendt videre eller opfattet af ihc? nogen der har en ide eller har det til at virke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ren+e Besvaret December 17, 2021 Rapporter Share Besvaret December 17, 2021 ved ikke om det er det du mener altså tænde en ihc lampe med en zigbee pir ? alias: Ny automatisering description: '' mode: single trigger: - type: motion platform: device device_id: 04e676e3ae29f77b665ee3322d52831a entity_id: binary_sensor.pir_vaskerum domain: binary_sensor condition: [] action: - service: light.turn_on target: entity_id: light.vaskerum_2690653 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Simon Thorsted Besvaret December 23, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2021 Citat - service: light.turn_on target: entity_id: light.vaskerum_2690653 Detter er jo et output jeg vil gerne simulere at en pir er on i ihc så jeg kan bruge i mine funktionsblokke sammen med de ihc pir jeg har i forvejen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Simon Thorsted
Hej
Er der en der ved hvordan man aktivere et pir input fra Home assistent jeg har prøvet binery sensor / state on, men det bliver ikke sendt videre eller opfattet af ihc? nogen der har en ide eller har det til at virke
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts