Simon Thorsted Skrevet December 9, 2021 Rapporter Share Skrevet December 9, 2021 (rettet) Hej Det er langt om længe lykkes mig at få ihc ind i HA , og ved at tilføje : ihc_manual_setup.yaml med alle tryk/input jeg har en smart pære der virker via lovelace kan tænde , dæmpe og slukke som den skal : Entity (lys) : light.bag_gang ( mqtt pære ) Entity (tryk) : binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_ov_180314 ( virker jeg kan se den skifter state i ihc oh HA ) binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_oh_180570 ( virker jeg kan se den skifter state i ihc oh HA ) Dette er toggle automation id: '1639047275709' alias: bryggers toggle description: '' trigger: - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_ved_doer_ud_ov_179034 to: 'on' - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_oh_180570 to: 'on' - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_ov_180314 to: 'on' - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_ved_doer_ud_oh_179290 to: 'on' condition: [] action: - service: light.toggle data: brightness: 255 color_name: white target: Redigeret December 11, 2021 af Simon Thorsted HACS INFO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ren+e Besvaret December 10, 2021 Rapporter Share Besvaret December 10, 2021 virker det hvis du fjerner din condition ? Simon Thorsted 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Simon Thorsted Besvaret December 11, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2021 Nå har rettet ovenstående indlæg til noget er virker det var så simpelt at mine tryk var ikke inde i HA ,men det er de nu og alt spiller bare Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Simon Thorsted Besvaret November 16, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2022 På 10.12.2021 at 09:57 , Ren+e skrev: virker det hvis du fjerner din condition ? ja for den er jo tom : condition: [] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Simon Thorsted
Hej
Det er langt om længe lykkes mig at få ihc ind i HA , og ved at tilføje : ihc_manual_setup.yaml med alle tryk/input
jeg har en smart pære der virker via lovelace
kan tænde , dæmpe og slukke som den skal :
Entity (lys) : light.bag_gang ( mqtt pære )
Entity (tryk) : binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_ov_180314 ( virker jeg kan se den skifter state i ihc oh HA )
binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_oh_180570 ( virker jeg kan se den skifter state i ihc oh HA )
Dette er toggle automation
id: '1639047275709' alias: bryggers toggle description: '' trigger: - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_ved_doer_ud_ov_179034 to: 'on' - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_oh_180570 to: 'on' - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_til_bryggers_ved_fordoer_ov_180314 to: 'on' - platform: state entity_id: binary_sensor.bryggers_ved_doer_ud_oh_179290 to: 'on' condition: [] action: - service: light.toggle data: brightness: 255 color_name: white target:
HACS INFO
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts