Thomas Boyens Skrevet December 9, 2021 Rapporter Share Skrevet December 9, 2021 Jeg har en Sonoff TH16 wifi switch som jeg idag styrer via eWeLink app. Understøtter IHC Captain styring af sonoff på nogen måder og i så fald vil det kræve en bridge ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 10, 2021 Rapporter Share Besvaret December 10, 2021 23 timer siden, Thomas Boyens skrev: Jeg har en Sonoff TH16 wifi switch som jeg idag styrer via eWeLink app. Understøtter IHC Captain styring af sonoff på nogen måder og i så fald vil det kræve en bridge ? Hvilken firmware har du på din SonOff - jeg har faktisk en til at ligge som jeg aldrig har fået pakket ud - jeg vil tror du kan gøre det vha. json posthttps://github.com/itead/Sonoff_Devices_DIY_Tools/blob/master/SONOFF DIY MODE Protocol Doc v1.4.md Jeg har meget travlt med en masse privat og færdiggøre API'et til næste version så ved ikke lige hvornår der kommer et færdigt modul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts