ChristianLJ Skrevet December 3, 2021 Rapporter Share Skrevet December 3, 2021 Hej, Min IHC 24 V Power 72W er i nat stoppet med at virke. Skiller jeg den ad, kan jeg se at den store kondensator, 47uF/400V 125C er sprunget. Jeg er selv teknisk anlagt, så kan sagtens skifte kondensatoren til en tilsvarende, men er der noget jeg skal være opmærksom på? Mvh Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 3, 2021 Rapporter Share Besvaret December 3, 2021 Uden at vide det, så kan jeg ikke forestille mig at det skulle give problemer. Så hvis du har stumpen på lager så er bare at sætte i gang inden det bliver alt for mørkt og familien flytter hjemmefra. :-)) Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ChristianLJ
Hej,
Min IHC 24 V Power 72W er i nat stoppet med at virke.
Skiller jeg den ad, kan jeg se at den store kondensator, 47uF/400V 125C er sprunget.
Jeg er selv teknisk anlagt, så kan sagtens skifte kondensatoren til en tilsvarende, men er der noget jeg skal være opmærksom på?
Mvh
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts