khjollund Skrevet November 29, 2021 Rapporter Share Skrevet November 29, 2021 Jeg skal have opgraderet min IHC controller 2.0 til 3.0. Er der nogen der ved hvilken HW revision der er den nyeste og hvad LK's EAN/Varenummer er for den, så jeg ikke får bestilt en gammel version ? Er der mon en version 4.0 undervejs (eller ny HW revision af 3.0), så det er dumt at opgradere lige nu ? Håber nogen kan hjælpe mig :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 29, 2021 Rapporter Share Besvaret November 29, 2021 Den HW 7.1 controller som er på marked pt. er den seneste og eneste HW 7.x controller som har været på marked. Såvidt jeg har hørt har LK officielt udtalt at den nuværende HW 7.1 controller er den sidste LK IHC controller og de ikke vil udvikle nye controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
khjollund
Jeg skal have opgraderet min IHC controller 2.0 til 3.0.
Er der nogen der ved hvilken HW revision der er den nyeste og hvad LK's EAN/Varenummer er for den, så jeg ikke får bestilt en gammel version ?
Er der mon en version 4.0 undervejs (eller ny HW revision af 3.0), så det er dumt at opgradere lige nu ?
Håber nogen kan hjælpe mig :)
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts