Bay Hebsgaard Skrevet November 12, 2021 Rapporter Share Skrevet November 12, 2021 Hej Nu spøger jeg nok lidt men kan det køre, Sceneview på en Android tab hvor jeg bruger IHCstarter? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 12, 2021 Rapporter Share Besvaret November 12, 2021 6 timer siden, Bay Hebsgaard skrev: Nu spøger jeg nok lidt men kan det køre, Sceneview på en Android tab hvor jeg bruger IHCstarter? Sceneview kræver Java, så hvis du har Java på din Android bør det kunne bringes til at virke. WebSceneView kræver bare en browser, men det understøttets ikke i Visual 3 controller såvidt jeg ved. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret November 13, 2021 Rapporter Share Besvaret November 13, 2021 Måske kan det køre men jeg vil nok mene du ville blive mere glad for en anden løsning til det - der er jo mange muligheder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret November 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2021 Godmorgen :-) Det er mest for at gøre det visuelt, hvad kan vi anbefale der for jeg er vild med det visuelle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret November 13, 2021 Rapporter Share Besvaret November 13, 2021 3 timer siden, Bay Hebsgaard skrev: Godmorgen :-) Det er mest for at gøre det visuelt, hvad kan vi anbefale der for jeg er vild med det visuelle Så skal du nok se på HA eller noget i den dur Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 14, 2021 Rapporter Share Besvaret November 14, 2021 Du kunne også overveje en brugt iPad. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bay Hebsgaard
Hej
Nu spøger jeg nok lidt men kan det køre,
Sceneview på en Android tab hvor jeg bruger IHCstarter?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts