oskar Skrevet November 7, 2021 Rapporter Share Skrevet November 7, 2021 Jeg har en "Kombi dimmer 4 tast 2-tast betjent" der er forbundet til fire lampeudtag i min gang. Hvordan kan jeg sætte en timer på så de slukker kl. 01.00? Håber nogen kan hjælpe... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 AndersBo Besvaret November 7, 2021 Rapporter Share Besvaret November 7, 2021 Du benytter en ur funktionsblok og tjekker lige om urtid i controller er korrekt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret November 7, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2021 Hej Anders. Har jeg prøvet - men hvor skal den sættes ind? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 8, 2021 Rapporter Share Besvaret November 8, 2021 Du trækker bare sluk scenariet fra ur blokken over med et OFF signal. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret November 9, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2021 Tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret November 14, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2021 Uhm...kan stadig ikke få det til at virke. Har lavet følgende men det virker ikke: Er der nogen der kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 14, 2021 Rapporter Share Besvaret November 14, 2021 Det er svært at sige når du bruger en hjemmelavet FB, jeg har aldrig set en LK blok med scenarie indgang. Hvis du i stedet for din aktuelle timer blok, bruger f.eks. 2.1.01, som har en scenarie udgang der kan trækkes direkte over på scenarie indgangen på din dimmer, så burde det virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret November 14, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2021 Tak for svaret. Jeg prøver med 2.1.0.1. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
oskar
Jeg har en "Kombi dimmer 4 tast 2-tast betjent" der er forbundet til fire lampeudtag i min gang. Hvordan kan jeg sætte en timer på så de slukker kl. 01.00? Håber nogen kan hjælpe...
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts