FRBI Skrevet November 7, 2021 Rapporter Share Skrevet November 7, 2021 Hej. Jeg kan pludselig ikke logge på min Controller IHC 6.1 Visual virker fint men kan ikke logge på til Scene view, administrator og lign. Har prøvet med USB men samme problem. Har hentet IHCStarter, men den starter bare op med blank skærm og intet sker !! Hvad gør jeg forkert ? Mvh Frank Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 7, 2021 Rapporter Share Besvaret November 7, 2021 Har du prøvet med Mikkelshttps://jemi.dk/ihc/starter/ Kan også være der er rod i user indstillingerne, her kan du så prøve med en af reset firmwaren fra download sektionen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret November 7, 2021 Rapporter Share Besvaret November 7, 2021 57 minutter siden, FRBI skrev: Hej. Jeg kan pludselig ikke logge på min Controller IHC 6.1 Visual virker fint men kan ikke logge på til Scene view, administrator og lign. Har prøvet med USB men samme problem. Har hentet IHCStarter, men den starter bare op med blank skærm og intet sker !! Hvad gør jeg forkert ? Mvh Frank Jeg har fundet et fejl i mit kode. Indtil da, hent den portable version og pak det ud i c:\ihcstarter og kør derfra. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FRBI Besvaret November 7, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2021 Hej Mikkel Det hjalp med den portable version. Mange tak for hjælpen Mvh Frank Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret November 7, 2021 Rapporter Share Besvaret November 7, 2021 1 time siden, FRBI skrev: Hej Mikkel Det hjalp med den portable version. Mange tak for hjælpen Mvh Frank Den nye version (2.7) er ude nu - den løser problemet "rigtigt" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
FRBI
Hej.
Jeg kan pludselig ikke logge på min Controller IHC 6.1
Visual virker fint men kan ikke logge på til Scene view, administrator og lign.
Har prøvet med USB men samme problem.
Har hentet IHCStarter, men den starter bare op med blank skærm og intet sker !!
Hvad gør jeg forkert ?
Mvh
Frank
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts