jesperdyhr Skrevet November 3, 2021 Rapporter Share Skrevet November 3, 2021 Hej iHC'ere. Jeg her et udendørs lys som skal kunne tre ting: Tænde og slukke på et wireless tryk (det fungerer allerede) Tænde i 10 minutter, når lyser på P-pladsen tænder med en PIR. Hér skal jeg bruge en indgang på wireless relæ, da det er en anden bygning og gruppe. (optional) Tænde og slukke sammen sammen med et timerstyret lys fra den anden bygning. Hér kan jeg bruge en af de andre relæ-indgange Lyset sidder på et wireless relæ og kan i dag tændes og slukkes på to wireless tryk i huset. Jeg kan ikke overskue hvilke funktionsblokke jeg skal bruge - håber på jeres hjælp... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jesperdyhr
Hej iHC'ere.
Jeg her et udendørs lys som skal kunne tre ting:
Lyset sidder på et wireless relæ og kan i dag tændes og slukkes på to wireless tryk i huset.
Jeg kan ikke overskue hvilke funktionsblokke jeg skal bruge - håber på jeres hjælp...
Link til kommentar
Del på andre sites
0 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts