Kristian Poulsen Skrevet October 22, 2021 Rapporter Share Skrevet October 22, 2021 Hejsa ... Er det muligt at få IHC Captain til at modtage input fra en Philips HUE Motion Sensor og sende et event til IHC? mvh Kristian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret October 22, 2021 Rapporter Share Besvaret October 22, 2021 7 timer siden, Kristian Poulsen skrev: Hejsa ... Er det muligt at få IHC Captain til at modtage input fra en Philips HUE Motion Sensor og sende et event til IHC? mvh Kristian Nej ikke umiddelbart. Jeg ved ikke du har noget Google home eller andet så kan du snart da jeg har api klar til ihc captain Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret October 24, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2021 Ok - jeg har ikke noget andet end IHC og IHC Captain ... tænkte bare at det var en nem genvej til at bruge PIR uden at skulle bruge LK's trådførte PIR. Men jeg kan også sagtens forstå at der ikke er nogen grund til at lave et hav af integrationer til IHC Captain, hvis det kan gøres på anden måde. Generelt stor ros for det arbejde du lægger i IHC Captai. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret October 24, 2021 Rapporter Share Besvaret October 24, 2021 Tak for de pæne ord Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts