DRK_KBH Skrevet October 16, 2021 Rapporter Share Skrevet October 16, 2021 Jeg har Visual 3 controler fra december 2020 som efter genstart ikke virker. Grøn diode lyser konstant. Har prøvet med nyeste software: - Java starter uden held - firmware loader kan ikke få kontakt via USB - SD kort ingen respons efter genstart - ingen kontakt via netværk - Java opdateret. Vi skal flyve på ferie i morgen tidlig og der er beboere i huset imens som vil være uden lys og varme. Er der nogen der har et godt råd eller ligger inde med en visual 3 controler som jeg kan leje? På forhånd tak Dan, Vanløse, Kbh Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DRK_KBH Besvaret October 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 16, 2021 Jeg har fundet den gamle controler så må det blive den selv om den er ustabil ind til den nye er ombyttet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret October 16, 2021 Rapporter Share Besvaret October 16, 2021 Hej, Din kontroller er sandsynligvis stået af, men prøv med USB STIK i PC og kontroller, FIRMWARE LOADEREN åben på PC’en og så genstart kontrolleren helt fra “ død” af( uden back up og strømmen afbrudt). Tilslut så strømmen igen- Måske kan du så “ fange “ kontrolleren og få den firmware opdateret. Hvilken FW lå der på den da crashet skete ? Good luck . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DRK_KBH Besvaret October 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 16, 2021 6 minutter siden, Jørgen Møllegaard skrev: Hej, Din kontroller er sandsynligvis stået af, men prøv med USB STIK i PC og kontroller, FIRMWARE LOADEREN åben på PC’en og så genstart kontrolleren helt fra “ død” af( uden back up og strømmen afbrudt). Tilslut så strømmen igen- Måske kan du så “ fange “ kontrolleren og få den firmware opdateret. Hvilken FW lå der på den da crashet skete ? Good luck . Hej Jørgen Tak for svar Jeg prøvede direkte med USB. Genstart af Controler "reset" og derefter Firmware loader da det var LKs svar i en tidligere Q&A. Nu har jeg delvist fået den gamle controler op at køre så vi kan komme på ferie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
DRK_KBH
Jeg har Visual 3 controler fra december 2020 som efter genstart ikke virker.
Grøn diode lyser konstant.
Har prøvet med nyeste software:
- Java starter uden held
- firmware loader kan ikke få kontakt via USB
- SD kort ingen respons efter genstart
- ingen kontakt via netværk
- Java opdateret.
Vi skal flyve på ferie i morgen tidlig og der er beboere i huset imens som vil være uden lys og varme.
Er der nogen der har et godt råd eller ligger inde med en visual 3 controler som jeg kan leje?
På forhånd tak
Dan, Vanløse, Kbh
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts