asj Skrevet October 3, 2021 Rapporter Share Skrevet October 3, 2021 Er der en der kan hjælpe med en simpel blok til rumtermostat. Jeg skal bruge en puls når temp overskrider et setpunkt samt at lysføler er "ON" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 TorbenSørensen Besvaret October 4, 2021 Rapporter Share Besvaret October 4, 2021 3 timer siden, asj skrev: Hej Torben Tak for fremsendte. Jeg har lige testet og der er et lille problem. Hvis temp er højere end setpunkt, sendes der en puls hvergang temp ændrer sig. Den skal kun sende en puls når setpunkt overskrides. hvad der sker med temp højere en setpunkt er ligegyldigt Ahh ja, det havde jeg ikke lige tænkt på.. Nyt forsøg vedhæftet. asj_1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 3, 2021 Rapporter Share Besvaret October 3, 2021 Er det noget i stil med vedhæftede? asj.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 asj Besvaret October 4, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2021 Hej Torben Tak for fremsendte. Jeg har lige testet og der er et lille problem. Hvis temp er højere end setpunkt, sendes der en puls hvergang temp ændrer sig. Den skal kun sende en puls når setpunkt overskrides. hvad der sker med temp højere en setpunkt er ligegyldigt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 asj Besvaret October 5, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 5, 2021 Virker perfekt , tak for hjælpen :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
asj
Er der en der kan hjælpe med en simpel blok til rumtermostat. Jeg skal bruge en puls når temp overskrider et setpunkt samt at lysføler er "ON"
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts