HFW Skrevet September 26, 2021 Rapporter Share Skrevet September 26, 2021 Hej Alle sammen Må jeg ikke se jeres item og things filer til openhab 3 for jeg kan ikke få mine tekst filer fra openhab2 til at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret September 28, 2021 Rapporter Share Besvaret September 28, 2021 Things filer er helt identisk i version 2 og 3. Item filer i oh 3 er bagudkompatibel, så du behøver ikke ændre disse. Det er formentlig enten forkert folderplacering eller manglende rettigheder til folderne, som er problemet. Prøv at genstarte openhab 3 og hold øje med loggen imens. Som i oh 2 vises alle filer, som indlæses. Hvis dine filnavne ikke bliver vist i loggen, får oh ikke fat i dem. Alternativt kan der vises en fejlmeddelse, som måske kan hjælpe dig videre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret October 5, 2021 Rapporter Share Besvaret October 5, 2021 Kig gerne i loggen efter fejlbeskeder, og filnavnet er openhab.log. Folderen afhænger af hvilken enhed, som du kører openhab på. Det kan også skyldes dette problem: https://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/9213-problem-og-løsning-ifm-specifik-fejlbesked-om-ugyldig-protokol-i-openhab-ved-forbindelse-til-ihc-controller/ - og det vil du direkte kunne se i logfilen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
HFW
Hej Alle sammen
Må jeg ikke se jeres item og things filer til openhab 3 for jeg kan ikke få mine tekst filer fra openhab2 til at virke.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts