HFW Skrevet September 26, 2021 Rapporter Share Skrevet September 26, 2021 Hej Alle sammen jeg havde denne Rule i openhab 2 rule "Hue Pære I Stue Lampe 4" when Item Stue_OH_IHC_Hue_ON_OFF received update ON then if (Stue_Hue_ON_OFF.state == ON) sendCommand(Stue_Hue_ON_OFF, OFF) if (Stue_Hue_ON_OFF.state == OFF) sendCommand(Stue_Hue_ON_OFF, ON) end , men kan bare ikke finde ud af at lave den i openhab 3. er der en der kan hjælpe??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 27, 2021 Rapporter Share Besvaret September 27, 2021 Jeg har ikke fået prøvet opeHAB3. Men virker rulen ikke direkte deri. Jeg synes jeg læste et sted at du bare kan bruge samme rules? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 HFW Besvaret September 27, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2021 jo den har jeg fået til at virke, kan bare ikke få mine tekst filer til at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
HFW
Hej Alle sammen
jeg havde denne Rule i openhab 2
, men kan bare ikke finde ud af at lave den i openhab 3. er der en der kan hjælpe???
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts