kragskov Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Er der en FB som passer til B&O Beo4 fjernbetjening, og som kan få alle taster til at virke. [img size=324]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/b_o.JPG Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 24, 2009 Rapporter Share Besvaret April 24, 2009 det virker da allesammen..du er nok nødtil at forklare det lidt bedre, en FB til hvad..fjernbetjeningen er jo bare et tryk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kragskov Besvaret April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 24, 2009 Okay troede at man skulle trække alle 16 tryk over i en FB før de virker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 24, 2009 Rapporter Share Besvaret April 24, 2009 det skal man også, eller kun de tryk man har brug for.hvert input er et tryk som man kan trække over i hvilken som helst FB..men hvad er det du vil lave? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kragskov Besvaret April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 24, 2009 Jeg forstår bare ikke helt hvordan... Der er 16 input via ir, og iflg. oven stående billede fra LK så er der 20 funktioner på en Beo4.input 13,14input 13,15input 13,16input 13,17Hvordan får jeg dem til at virke, der er jo kun 16 tryk på indgangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 24, 2009 Rapporter Share Besvaret April 24, 2009 IR øjet skal på selv controlleren, altså direkte på den.så har du 16 input. 13+14 aktiveres af samme "tryk" på fjernbetjeningen, så du har "kun" 16 indgange Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret April 24, 2009 Rapporter Share Besvaret April 24, 2009 Der hvor der er angivet 2 input i tabellen, skal det læses sådan, at når du trykker på f.eks light + 6 på fjernbetjeningen trækker den både indgang 13 og 14.I IHC Visual 2 kan du bruge FB 1.1.05 til at styre 9 dæmpere eller kipblokke. Den bruger kun indgang 7, 8 og 13-18, så de øvrige indgange/tryk kan du forbinde direkte til de funktionsblokke, hvor du vil bruge dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst Gonzo Besvaret April 21, 2010 Rapporter Share Besvaret April 21, 2010 Jeg har tidligere fået en funktionsblok her fra, og kunne godt tænke mig hvis den kunne udvides. Den indeholder pt. de 4 farver + light 0 til 9 samt >> + Go. Men vil det så sige at den ikke kan udvides til evt. light 10. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Johansen Besvaret October 11, 2010 Rapporter Share Besvaret October 11, 2010 Hi GonzoKunne jeg ikke få den B&O Funktionsblok da jeg skal til og i gang med B&O Remote ??Hilsen Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
kragskov
Er der en FB som passer til B&O Beo4 fjernbetjening, og som kan få alle taster til at virke. [img size=324]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/b_o.JPG
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts