Asam Rashid Skrevet September 25, 2021 Rapporter Share Skrevet September 25, 2021 Hej Jeg har denne vedhæftede PIR-Sensor, hvor det øverste glas/dæksel er gået i stykker. Det ser ud til denne variant er udgået men jeg ved ikke hvilken variant jeg kan erstatte denne med til IHC Version 1. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 25, 2021 Rapporter Share Besvaret September 25, 2021 Du kan udskifte den med alle PIR som giver 0v ved aktivitet, også kaldet en NPN udgang. F.eks. en ganske alm. indendørs PIR med en OPUS 74 hætte. OBS, kræver at du har 3 ledninger derude, +, - og aktivitet. Den gamle bruger kun 2 ledninger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Asam Rashid Besvaret September 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2021 6 minutes ago, Henning Pedersen said: Du kan udskifte den med alle PIR som giver 0v ved aktivitet, også kaldet en NPN udgang. F.eks. en ganske alm. indendørs PIR med en OPUS 74 hætte. OBS, kræver at du har 3 ledninger derude, +, - og aktivitet. Den gamle bruger kun 2 ledninger. Hej @Henning Pedersen Tak for respons - Huset er fra 2005 og det blev lavet med IHC installation den gang. Det lyder meget usandsynligt, at man bare førte en 3. ledning dérud til - Eller har den noget som helst, at gøre på den gamle version? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret September 25, 2021 Rapporter Share Besvaret September 25, 2021 Jeg har en sådan brugt model liggende, som du kan købe. Send mig en besked, hvis du er interesseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Asam Rashid Besvaret September 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2021 43 minutes ago, EjvindHald said: Jeg har en sådan brugt model liggende, som du kan købe. Send mig en besked, hvis du er interesseret. Verdensklasse PM sendt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Asam Rashid
Hej
Jeg har denne vedhæftede PIR-Sensor, hvor det øverste glas/dæksel er gået i stykker.
Det ser ud til denne variant er udgået men jeg ved ikke hvilken variant jeg kan erstatte denne med til IHC Version 1.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts