Monika Skrevet September 6, 2021 Rapporter Share Skrevet September 6, 2021 Hej. Er der en som hjælpe mig med at finde ud af hvilken model ihc vi har ? Da jeg har nogle kontakter som jeg gerne vil skifte pga. misfarve:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret September 7, 2021 Rapporter Share Besvaret September 7, 2021 Prøv at vedhæfte et billede af kontakterne. Kontakterne er normalt enten LK Fuga eller LK Opus. Monika 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Monika Besvaret October 27, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 27, 2021 På 7.9.2021 at 15:34 , Kristian Poulsen skrev: Prøv at vedhæfte et billede af kontakterne. Kontakterne er normalt enten LK Fuga eller LK Opus. På 7.9.2021 at 15:34 , Kristian Poulsen skrev: Prøv at vedhæfte et billede af kontakterne. Kontakterne er normalt enten LK Fuga eller LK Opus. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 27, 2021 Rapporter Share Besvaret October 27, 2021 Det er så LK’s OPUS serie. https://www.google.dk/search?q=opus+66+svagstrømstryk+tangent&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari Monika 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts